Никога не казвайте тези неща на шефа си!
- Грешите!
Спорът с вашия шеф не предвещава нищо добро.
След такава фраза, хвърлен неволно в лицето на готвача, кой не иска да докаже обратното на негово място? Ето защо той е шефът, който в случая е ваш авторитет. Във всеки случай е малко вероятно да успеете да спечелите спора; можете само да потънете в очите на опонента си. По-добре да отидете от другата страна с фразата: „Удивително. Имам друга информация. Може би ще проверя отново и след това ще се върна. ” В този случай и двете страни няма да загубят в „битката“.
- Ти си виновен за всичко /към мениджъра на компанията/!
Не обвинявайте някой друг
Хората са склонни да грешат. Способността да признавате грешки обаче е признак на зряла личност, която вдъхва уважение и доверие. Дори ако вината на трето лице е очевидна, винаги има правилен начин да се посочи, без да се сочи с пръст. Изходът на развръзката зависи ли от това? Много по-правилно е да се каже: „Прав си, сгреших. Отсега нататък ще бъда по-внимателен и това няма да се повтори. “
- Напускам!
Няма нужда да хвърляте за пореден път гръмки изявления.
Ако определено сте решили да напуснете, напуснете. Не използвайте трясъка на вратата като ултиматум. Първият път ще последва прошка и молба за оставане. След следващата истерична постъпка, силно затворената врата няма да се отвори. Не показвайте не зряло решение, което има за цел да привлече вниманието на шефа ви. Разберете, че няма незаменими хора. Вместо това е по-добре да завършите диалога с фразата: „Очевидно нашите мнения по този въпрос се различават“.
- Винаги е било така
Страхът от промяна е непосилен лукс в съвременния свят. Когато на работното място има неща, с които не сте съгласни и искате да го промените не се притеснявайте да го споделите с шефа си. Направете го деликатно, не пред колегите, подберете точните думи. Не забравяйте, че уважението трябва да бъде на първо място.
Източник: https://nameri-rabota.com/