Кой е най-популярният мол в София?

Какво сочи проучването:

Консултантската компания Colliers International и Gfk е направила количествено онлайн проучване на нагласите към модерните търговски центрове в столицата ни сред 12 собственици на шопинг молове, 700 посетители и 109 търговци, което показва, че Paradise center e най-популярният мол в София. Следващи в класацията на проучването са Сердика Център и Mall of Sofia. Любимите марки на потребителите в проучването са H&M, LC Waikiki, Zara. Категориите “Подаръци” и “Мода” са били най-търсени през 2017 година, докато през 2019 година основната категория е била изместена в посока “Храна и напитки”. След тази промяна, собствениците на моловете са казали, че занапред ще се целят в развитието на кафенетата и местата за бързо хранене.
В топ три на предпочитаните заведения за хранене се нареждат Happy, KFC и Сръбска скара, а сред кафе-сладкарниците топ три попълват Неделя, Costa coffee и Starbucks.
Проучването също така сочи, че 80% от участниците в него предпочитат да пазаруват онлайн, а другите 20% са се съобразили с някои “зелени” практики в пазаруването, като най-често тези практики са свързани с отказа от ползване на найлонови торбички и връщането на дрехи с цел рециклирането им.

Защо предпочитаме пазаруването в магазин?


Според участниците в проучването основно влияние при пазаруването във физически магазин е наличието на любезни служители, атрактивни промоции и множество марки, измежду които потребителите могат да избират. Търговците все повече считат за необходимо подобрението на комуникацията между клиента и служителя в техните магазини.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.